Reklam düşüncemları, günümüzde, tüketicilerin etkilenmesi kucakin, sert çok bileğustalıkkeni kullanmaktadır. Kararsız derken; mizah, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı vakalar, zevk, yüksek ömür standartları, rahatlık, sükûnet, sonra teknoloji ve buna benzerleri kastedilmektedir. Tamlık bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş evetğu, yeni veya zaten pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya ikna etmeye yöneliktir. Yapılan reklamın amacı, yalnızca satın alıntı davranışını göstermelerini elde etmek olmayabilmektedir. Birbirinden farklı fakatçlara müteveccih fakat nihai nişangâh, her zaman elan bir araba satış olmakla beraberinde, ekseriyetle, reklamın fakatçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın başka markalara yeğleme edilmesini elde etmek olabilmektedir. Bunlarla beraberinde, firmaların içtimai mesuliyet namına veya kendileriyle müteallik çıhun herhangi bir düşünceyi savunmak veya reddetmek namına yapılabilmektedir. Tamlık bunların tasarımı yapılırken, en bir araba ögönen taşıyan bap, inandırıcı bir şekilde ustalıklenmesidir. Birtakımı reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Birtakımı konusundan dolayı, birtakım ustalıklenme biçiminden dolayı, birtakım bile seçilen tasarım türünden dolayı, insanları ikna etmekten ırak olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda dava, birtakım zaman kullanılan oyuncuların cemiyet içinde mevla evetğu konumla müteallik olabilirken birtakım zaman karşılıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan ırak olmasıyla alakalı olabilmektedir. Zıtlıklı diyaloglarla örülen düşüncemların ikna etmekten ırak olmasının bir başka sebebi bile, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğbirliı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine elan çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, başka türlere göre elan azca ikna edicidir. Sahnelerden oluşan, ürün veya hizmetin özelliklerini göstererek anlatan, çok azca cümle veya ifadelerin ülke aldığı reklam türleri elan çok inandırıcı olmaktadır. öbür türlerde ise, tüketicilere iletilmesi müstelzim mesajlar, oyuncuların veya kullanılan herhangi bir hasiyet unsurunun gölgesi altında kalmasındandır. öbür bir ifadeyle, elan müşküllü bir hasiyet yaratabilmek kucakin, reklamlarda kullanılan mizah, eğlenceli haller, yüksek ömür standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Hakeza durumlarda insanlar, hasiyet unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze lazım bırakmadan akseptans ettikleri reklam türleri, ürün veya hizmetin anlatıldığı, fonlerin evetğu, fotoğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasarım biçimleridir. Tüketiciler bu tip düşüncemları izlerken hem etkilenmekte hem bile gördükleri şeylere inanmaktadır. Mafevkda sözünü ettiğimiz hasiyet unsurları esasen tamam seçilmektedir. Lakin burada dava, onların kullanılma biçimi olmakla beraberinde, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. Yani seçilen hasiyet unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere mevla olması gerekmektedir. Yalnız umumi olarak reklamlar inandırıcı geçmek zorundadır. Bunun nezdinde sükselı bir reklam kurmanın temel kuralı nişangâh kitleye seslenme buyurmak, bu nişangâh kitle ile empati kurarak kampanya görüntülemek balaban behre sahibidir. Böylecene nişangâh kitle(ler) markayı ve ürünü elan çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).