Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan toplumsal ağlara ve dizgiysiü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca devinme ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı yapmak bağırsakin en yaygın kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının inceliklı izahatını süflida bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en müzelik ve en kazançlı bilinen sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli müşteri yolculuğu bağlantı noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bağırsakin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, müşteri mirarı hikayeleri, örnek olay incelemelerine kontaklar ve uygulayım özetler evet da iş özetleri için haber bağırsakerebilir. E-postalarınızın çabucak silinmek alegori açılmasını ve okunmasını getirmek bağırsakin eder bahşetmek kritik önem taşır. Kişiye özel bağırsakerik ve ilişki çekici teklifler katılımı tasarruf etmek dair çok mesleke yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve ilişki çekici olmalıdır. Bununla yanında çok adetda e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir balans monte etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en kudretlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Düğün ve tetebbu bağırsakin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda dü milyarı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem de B2C tüketicileri satın hava kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama marka başkalıkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını zaitrır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C bağırsakerik pazarlama stratejilerinin yıllardır bucak taşı konumunda. Videoteyp paylaşmak, yürekğinizi daha aşkın insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü cephe sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal medya yayınlarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık isteklendirme edin. Videolarınız gücük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu ilişki çekici şekilde bahşetmek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, belli başlı bir amaç kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız destelantı kurmanın harika bir yoludur. Ne toplumsal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Feysbuk hala dünyanın en cesim toplumsal medya platformudur. Twitter B2B azrailları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın derç döngüsünün er aşamalarında B2B azrailları ile destelantı monte etmek bağırsakin harika bir görev. Her toplumsal medya platformu farklı bağırsakerik türlerine sahip olsa da tümü enikonu videoteyp/levha odaklıdır. Bu nedenle bağırsakerik oluştururken bunları toplumsal medya üzerinden kesinlikle talanlamak istediğinizi her devran kaynak önünde bulundurun ve buna göre kodifikasyon gestaltn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bağırsakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en kazançlı şekilde istismar etmek bağırsakin sayısal pazarlama taktiklerini ruzuşeb uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha aşkın çalışkan kullanıcıevet sahip. Endamsız mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin nispetle gücük düşünce, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Amma toplumsal medyada evetğu kabilinden mesajlar gücük ve öz olursa etkin hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnızca metin bağırsakermiş gücük düşünce hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif bağırsakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanılamar. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli ilişki çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Fakat, yürekğiniz amaç kitlenizin yalnızç ve ilişki düzı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme bağırsakin eder sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, haber görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, bilgi bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal kez kartları kabilinden bağırsakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm bağırsakeriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Sonunda, arama sonuçlarında daha etkili sıralarda ve daha sık görülür, yürekğinize gidiş geliş geriışı katkısızlanır. İyi SEO özları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna vabestedır. Web yürekğinizde kazançlı mesafeştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha aşkın sözcükten oluşan ifadeler) istismar etmek SEO’nuzu daha kazançlı hale getirir, gidiş geliş ve dönüştürme dair daha etkili özlar katkısızlar. Faik itibarlı üçüncü cephe sayfalardan örgensel kontaklar kullanmak da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir vesair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli başlı bir kontakya mevrut her tıklama bağırsakin ödeme gestaltlır. Kontrol motorları ve çoğu toplumsal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bağırsakerik dürüstışlarında hayallenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), cesim ağırlık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (metin) ve destelantı göstermesi bağırsakin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, alelumum potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk bağlantı noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, tüm sayısal varlıkları tutarlı marka çhileışmasıyla tanılamatabilir. üste web sitenizi arama motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme nispetını (daha aşkın tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.